Verksamheten fortsätter att begränsas av Covid-19!

Församlingens verksamhet fortsätter att vara pausad i kyrkan.
Årsmötet genomförs i morgon kl 10.00 som planerat men digitalt via Zoom för medlemmarna.
I kyrkan kommer bara de som behöver vara där för att genomföra årsmötet och välkomnandet av nya medlemmar.
Medlemmarna hälsas välkomna via Zoom.
Om du som medlem inte skulle fått information hur du kopplar upp dig så kan du skicka mail till mig Stefan Håkansson på mail: stefan@svallidensallianskyrka.com eller ringa mig på 0739565330.
Det kommer att gå att ansluta sig från senast 10 min i 10 till mötet.

Vår pastor Jan Wahlström fortsätter att lägga ut bibelord, andaktstunder, korta predikningar via vår Facebook sida och kan vi inte snart börja med samlingar i kyrkan försöker vi hitta flera möjligheter att mötas via internet.
Vi återkommer med programblad när vi kan planera in mer verksamhet i kyrkan!
Till dess kommer information här och ännu mer på Facebooks sidan som det går att titta på även om du inte har Facebook. Länk till den har du här: